تبلیغات

بچرخانید برای



تمرین‌‌هایی برای لاغر شدن و فرم دهی به کمر + تصویر




آسانترین راه برای لاغر شدن و حفظ تناسب اندام ورزش کردن است.
در شروع برنامه، طی 2 ماه اول، هر 2 روز یک بار تمرینات را انجام دهید. از آن به بعد، تعداد دفعات را به 2 بار در هفته کاهش دهید.
فرم دادن کمر: تمرین شماره 1
 بایستید، پاها را به اندازۀ عرض شانه باز کنید، دست‌ها را در راستای بدن قرار دهید: بالاتنه تان را به راست خم کنید، دست را تا حد ممکن روی پا سر بدهید.
در این حرکت به هیچ وجه جلو خم نشوید و بر روی کمرتان تمرکز کنید.
برای هر طرف یک سری 10 تایی، این تمرین را انجام دهید.

فرم دادن کمر: تمرین شماره 2
 بازهم بایستید، پاها باز و زانوها را اندکی خم کنید. ژست بوکسورها را بگیرید: یعنی آرنج‌ها را خم و مشت‌‌ها زیر چانه باشند.
ماهیچه‌‌های شکم را منقبض کنید و بالاتنه تان را به راست و سپس به چپ بچرخانید.
برای هر طرف 15 بار این حرکت را تکرار کنید.

فرم دادن کمر: تمرین شماره 3
 حالا روی یک صندلی بنشینید، کتابی در هر دست بگیرید. بازوها را تا شانه بالا بیاورید و بالاتنه تان را تا حد ممکن در راستای بازوها به راست بچرخانید. 
برای هر طرف 10 بار این تمرین را انجام دهید. 




منبع : physiotherapist[dot]mihanblog[dot]com[slash]post[slash]121

فیزیوتراپیست های بدون مرز , ورزش های دبستانی طناب زنی, جوان امروز چگونه در پشت رایانه , جهان زیبای ریاضیات نرم افزار , حقیقت فیزیک مطالب آموزشی و درسی, تنیس آموزش تنیس ورزش تنیس , بیلبورد تبلیغات تابلوی فلکسی ,

تبلیغات


تبلیغات

تبلیغات
مطالب تصادفی

تبلیغات